Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Hírek

Egészséges életmódról, edzésről, táplálékkiegészítőkről, vitaminokról és sok minden másról olvashattok itt a legújabb tudományos eredmények tükrében.
Az edzés utáni regeneráció
Az edzés utáni regeneráció egy fontos, de gyakran elhanyagolt része az egészséges életmódnak. Az edzés során a testünknek károsodást szenvednek a sejtjei és szövetei, amelyeket helyre kell állítanunk az edzések között. A helyreállítás folyamata három fázisra osztható: gyulladás, proliferáció és átépítés.
Hatásos a koffein az edzések előtt?
A koffein az egyik leggyakrabban fogyasztott stimuláns, gyakran sportolás előtt alkalmaznak teljesítményfokozás céljából. Azonban ahhoz, hogy a koffein maximálisan ki tudja fejteni hatását, a megfelelő időpontban és mennyiségben kell alkalmazni.
HAJ VII. IGF-1 növekedési hormon és a hajnövekedés
IGF-1, vagyis az inzulin-szerű növekedési faktor 1, egy olyan hormon, amit az emberi test természetesen termel, és fontos szerepet játszik a növekedésben és a fejlődésben. Kimutatták, jelentős hatással van a hajnövekedésre, és számos módon lehet növelni a termelését.
A túledzés elkerülése, a regeneráció fontossága

A Regeneráció Titkai: Hogyan maximalizáljuk a teljesítményt és kerüljük el a túledzést?

Az edzés világában az eredmények elérése nem csak az edzéstől függ, a fehérje, vitamin, táplálékkiegészítő bevitelétől, hanem az edzések közötti regenerációs folyamatoktól is. Mi az a regeneráció, és hogyan segíthetnek különböző módszerek a fizikai és mentális fejlődés elősegítésében?

 

Szója vagy tejsavófehérje: Melyik vált ki jobb hormonválaszt edzés után?
Vannak viták a szója hatásairól a tesztoszteronszintre a férfiaknál. Ez egy erőteljes, természetes szteroid hormon, és a legfontosabb androgén (a férfi nemi hormon). Több anabolikus hatása van, közvetlenül növeli az izomtömeget és az erőt, és serkenti a növekedési hormon felszabadulását.
Hullhat-e a hajad a Kreatintól?
A kreatin ma a legnépszerűbb táplálékkiegészítők egyike a piacon, mert számos előnyt nyújt, az izomtömeg, az erő és a teljesítmény növelésétől kezdve a fáradtság csökkentésén és az agyfunkció javításán át a vércukorszint ellenőrzéséig terjednek
Lehet-e a kardio edzés erős fegyver a rák elleni harcban?
A rendszeres edzésről is régóta tudjuk, segít a rák elleni védekezésben, de azt, pontosan milyen intenzitású és mennyi edzés szükséges a hatékony hatás eléréséhez, eddig tisztázatlan maradt.
D Vitamin
A D Vitamin esszenciális a kalcium és a foszfor szabályozásához a testben, fontos szerepet játszik a csontok, porcok és fogak szerkezetének fenntartásában, valamint az immunrendszer és az izomfunkció normális működésében.